heeey yoooou

Jobbat idag då, försov mig imorse. Fyfarao inte okey.
Vet inte vad som hände, hade ställt massa larm och jag försover mig aldrig, så pinsamt!
som tur är så har de bara hänt en gång tidigare så de var ingen som var alls arg på mig så det var skönt,
kom en halvtimme så det var inte hela världen men ändå, skärpning.
Imorgon börjar jag iaf 9, sovmorgon. Loveees it!.

Träffade maida på en latte as usual idag också, lite av en vana så att säga.
en bra vana som nevaa evaa ska brytas, right? ;)
Idag kom vi fram till att vi hatar er, hatar er perfektion. fyfarao.

Fick ett sms nyss som jag blev glad för förövrigt :) Nu kan jag sova gott och jag känner mig
lite gladare nu än vad jag gjorde för en liten stund sen. Har annars vart en jobbig dag,
trist och tråkig. Vill ha heeelg, helgen som var för de var toppen.
När jag tänker på allt så är det bara så sjukt alltihopa, hur lyckas vi wifey?

wellwell, nighty nighty.



Så här trött är jag, man kan inte alltid lyckas och vara på topp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0