hello helgeeen

Är hemma från jobbet nu och nu tar jag helg förstår ni, har nämligen inga mer pass inbokade den
här veckan så det känns riktigt skönt och otroligt behövligt med tanke på att jag är på
god väg till att bli sjuk så ledigheten uppskattas mer än vanligt denna vecka, yeey.
Dock blir jag så rastlös så fort jag inte jobbar men what to do, synd o klaga.

Hade kalas idag på jobbet också, för alla småttingar som fyllt år sen sommarn tills nu,
vi har gjort popcprn, ätit frukt och druckit juice, gjort kronor har jag gjort åt dom också och sjung
för glatta livet. haha, de gillar vi.



För ca 2 min sen övertalade frugan mig om att vi ska gå och sola och promenera idag,
har inte solat sen typ juni 2005 känns de som.
Nu kom pappa hem också yeeey :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0