hello mr busy

Herrejisses, är så himla trött. Kom hem vid 5 ca efter jobbet och somnade nästan på en gång och
vaknade för en knapp halvtimme sen, sov en och en halvtimme alltså, mer kanske.
Minns inte när jag sov middag sist eller vad man säger.. Kändes behövligt ändå.
Nu känner jag mig dock rastlös och vet inte vad jag ska göra, orkar inte göra nåt egentligen
heller, ääh allt känns jätte konstigt bara.

Ska ta en cigg och sen börja packa min väska inför helgen kanske,
vet inte om jag ska jobba imorgon nämligen, men tror inte det men you never know liksom.

Ahhh är så förvirrad, min hjärna går på högvarv.
Vem är du egentligen? Vad vill och ville du?
Är du den du visar dig utåtsett eller är du den jag lärde känna?
Jag orkar inte de här, inte en gång till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0