Kryssningen

Kryssningen då.
Det var helt klart bästa bästa. Hade sjukt kul heeela tiden.
Men jag mår ju som jag förtjänade nu i efterhand efter mer än 24timmars konstant fylla.
Banden som spelade var toppen det jag kommer ihåg, har grym träningsvärk i precis hela kroppen
så antar att jag hoppade hel vilt en hel jävla del.
När jag kom hem igår vid kanske 8 eller nåt var jag fortfarande full och glad, var meningen att amanda
och jag skulle ut igår men de gick ju sådär, jag var helt livlös när hon kom vid halv9 eller nåt hit.
Har aldrig nånsin mått så dåligt efter alkohol i hela mitt liv tror jag, helt handlingsförlamad var jag,
haha så hon fick träffa camilla ist eftersom ja inte kunde röra mig ens o svara i telefonen när de ringde ens.
Jaja, toppen var det hur som helst.

Tack för en toppen kryssning kompisar!.
Försvann ja verkligen kl 11, nej det kan jag inte gjort. Mkt märkligt. haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0