Night out.

Är super trött, men de är det faktiskt okej att vara på söndagar.
Åkte in till stan med maidoo vid typ kvart i 7 igår för lite mys, vi hamnade på en mysig uteservering
på medborgarplatsen, hon med en cola och godis och jag med en öl eller två :) haha.
Jätte trevligt var det, mycket trevliga människor också.
"kan du torka här nu kompis" för kul! Vid halv elva begav vi oss för maida skulle upp och jobba imorse,
så hon åkte hem och jag mötte upp lina, hannah och janah och så åkte vi till strand och
släppte loss :) Sen blev det hem gång och nu sitter jag här som sagt.

Ska förövrigt göra mitt absolut bästa för att inte dricka på ett tag.
Good luck with that!

Partygänget från igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0