onsdag/torsdag

Igår blev de serige - malta matchen på snövit med mikaela och några öl.
Mycket trevligt måste jag säga. Efter matchen mötte jag upp maida och så begav vi oss till tegel där vi
träffade bla heddis o susu :) De va toppen! Heddid, vi måste ha en riktig update om allt soon
as possible! Jag och maida hade bestämt att vi skulle ta sista bussen hem men så blev det självklart inte,
inte den här gången heller, ist ramlar man ut när dom stänger som vanligt.
det är nåt med tegel som gör att man alltid ramlar ut, varje jävla gång.

Idag har jag väl mått som jag förtjänat.
Har vart på onoff o lämnat min data som va hel förstörd, bra jobbat efter 3 veckor! Men fick
hur som helst en ny så jag är nöjd.
Nu ska jag gräva ner mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0