söndagsångest

Så var helgen snart över, igen. hatar att helgen går så vansinnigt fort hela tiden.
Var i stan igår igen såklart, laroy trevligt trevligt.
Fick skjuts hem igår, lyxigt värre. jätte skönt att slippa ta tunnelbana, buss och alla jobbiga
människor som alltid befinner sig där!

Får se om jag följer med och kollar på davids match idag, min lillebror har nytt lag nu nämligen
så kanske ska kolla hur de går för han om jag orkar.
Och så får vi se om jag träffar älsklings heddis ikväll en snabbis också?
Hon är så duktig heddis, idag är hon minsann med sin plugggrupp ;P
om hon kom iväg på den vill säga, de kanske blev lite för mkt av de goda igår? <3



Oh paddy put the pipe down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0