trött

Fyfarao vad trött jag är, skulle vilja gräva ner mig själv i min säng för all framtid..
eller iaf de närmsta timmarna.
Jobbade idag som vanligt, höll på att somna under vilan samt när jag skulle läsa saga för småttisarna
som inte sover, slutade med att dom fick "läsa"för mig, de är ytterst sällan ett barn kan läsa vid
2,5 års ålder, märkligt.

Efter jobbet var jag i desperat behov av koffein och bjöd in mig själv hos frugan, de är de som är
så bra med att ha en fru förstår ni. Ikväll blir de nog även en promenad för oss två i think.
Vi är rätt bra på att prommenera nu för tiden faktiskt.
Nu ska jag nog ta en dusch för att piggna till lite, skärpning ida.
Ahh hatar måndagar, segaste dagen i veckan!




Kommentarer
Postat av: Maida

Fan vad långa mina fingrar såg ut :S

2009-09-14 @ 21:52:06
URL: http://kiiico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0