light my fire - the doors

Så var det tydligen påsk också, inget jag insett riktigt men jaha det va ju trevligt.
ska inte fira nånting, bara jobba jobba som vanligt, men har iaf gått ner i shift nu, så jobbar bara 5 dar
i veckan nu framöver vilket är jävligt skönt efter att ha gjort minst 6 pass i veckan i nästan 3 månaders
tid. ( lisa du behöver inte oroa dig mer nu )
Så nu har jag alltså vart ledig i 2 hela dagar i rad men ikv är det back to work igen, har en känsla av att det
kommer att vara jävligt busy hela helgen men det är kul tycker jag, hatar när det är lugnt och stilla och man
bara står och glor,sånt klarar jag mig utan.

Är jätte trött och har vart de senaste veckorna, mina ögon vill bara lägga sig ner och aldrig gå upp igen
men det vänder väl snart det med kan man hoppas, annars är allt bara topp här i vår nya flat,
trivs som handen i handsken och har träffat så mkt nytt och skönt folk så det är super kul verkligen.

saknar min pappa till och från jätte mkt bara, önskar han var här och såg hur jag har det och hur jag
lever, mina vänner, mitt jobb, mina fav pubar och dylikt...

Nu är det pasta time och sen göra sig iordning till jobbet..
later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0