the sex pistols - my way

Jag har blivit hel sämst på att blogga, skyller det på att jag jobbar jämt och så fort jag slutat jobbet så
blir det till puben och supa. Senaste tiden då,

inget märkvärdigt men stötte på johnny depp utanför mitt jobb
och han sa hej till mig, efter malcolm mclarens begravning så sevrerade jag och minglade jag med
grabbarna från the sex pistols, adam ant, vivianne westwood, basisten i the rolling stones mf,
förra söndan var pete doherty och mick hemma hos mig och chilla på ett glas vin och var där här
om dagenen stund, stötte även på tönten johan palm som hängde här i lägenheten haha, ni vet pojken
från idol haha.

amy winehouse stötte jag även på nere på puben (the hawley) och hängde med noel fielding :)

ja, jag har det rätt bra.

Nu ska vi dricka upp vårt 2 flaskors vin för 5 punds vin fort som fan och sen ner till hawley igen och se
vad som händer ikväll och vilka vi kan tänkas stöta på.


hoppas ni har det bra i sverige också och saknar dig pappa. <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0