friday im in love - the cure

Har haft bästa dagen idag, vaknade sent, kl 3! sov i nästan 12 timmar,
mådde piss igår, umgicks med lisa och andra folk från proud och folk från hawley i tisdags och satt
hos mig heeela natten och moronen och umgicks,
vaknade till liv vid 7 igår och sen spenderade jag, lucas min vän från puben och amanda kom senare
också och låg i sägen heela kvällen och natten och åt massa onyttigt och såg på tv, vi har en tv!
vid halv 2 bestälde vi hemkörning på pizza ( natten kl 2 alltså ) ur mys!

idag har vi köpt en stekpanna så vi kan börja äta annat än macka och sen har jag och min bästa
amanda suttit på vårt tak och kollat ut på utsikten och hela london, så otroligt vackert!
nu sitter jag och min trogne vapendragare här och dricker lite vin och snackar skit och ben var
precis här och hämtade sina högtalare, typiskt!
ska snart ner till hawley och ta lite leaving drinks för en tjej som jobbar där som ska till usa
i 2 månader så de kommer garanterat bli en awesome kväll ikväll med. live always!





en bild på min vackra lisa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0