angel angel down we go together - morrissey

Såg precis att jag fått ett mail angående ett jobb jag sökt, sökte de på internet så chansen att dom ringer
tillbaka är typ noll med tanke på att det är flera flera tusen som kollar på annonsen men jag ska
på intervju på ett ställe i warren street (om de säger er nånting) på onsdag.
Så håll tummarna för mig nu allesammans.


Har fått riktigt dåliga nyheter idag fö, inte angående mig men om en av mina absolut bästa vänner
här i london, men du är stark gumman. jag älskar dig och finns vid din sida.

Nu ska jag gå och träffa en kille som jobbar på en bar här i camden och ta en drink,
och nej det är inte en date även om det är det han vill, menmen får väl vara schysst och följa med nurå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0