boys in the band - the libertines

Intervjun idag gick bra tror jag, verkade som att managern gillade mig, hon ville att ja skulle dit på
training imorgon så får se hur det går, ska vara där kl 5, nervös som satan är jag.
Cocktails, hmm jaja vi får se hur de här slutar.

Från de ena till de andra, har så fruktansvärt ont i öronen, vad är det för fel på mig?
Värker som fan, vet inte vad jag ska ta mig till, kan inte snacka, äta eller öppna munnen för då känns de
som att jag är nära döden ungefär, måste skriva in mig hos en läkare, detta är inte ok.

Nu ska jag se på en film här i köket på dvdm och ta det lugnt sådär en onsdags kväll,
en av pojkarna som bor här har tonvis med filmer så knycker en av han, de flesta är skit men ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0