silvia - miike snow

Har vart vaken sen 8, kunde inte somna om detta hör inte till vanligheten...
Väntar just nu på att alla barer och pubar ska öppna så jag kan gå och söka jobb, måste sluta vara så
mesig och rädd och bara ta mig och kragen och säga hej tja fan kan ja få jobb här, eller nej inte så riktigt
kanske men aja, ni förstår vad jag menar, vad är det värsta som kan hända liksom?
Ett nej och sne behöver jag aldrig se dom igen? mm jag vet det är de värsta.

Pappa, läs din fejja är du rar.

xx


Kommentarer
Postat av: "Mamma Mia"

Hej på dig Ida!

Du såg fräch och pigg ut när vi sågs i somras. Vet hur tufft livet i London kan vara!! Ta hand om och ta för dig! All lycka till dig, du är en stark tjej!!



Puss o kram Mia

2010-08-20 @ 21:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0