stupied ass

Tänkte bara uppdatera om att jag lever och har flyttat in i ett nytt rum nu med amanda här i camden
där vi ska bo i 1 månad nu.
Sen jag kom tillbaka från en vecka sen så har jag inte gjort så himla mycket egentligen.
Jag kom tillbaka till london i torsdags och i fredags var jag på ett sjukt bra gig här i camden på roundhouse
med lisa, pete, paddy, abi, ben och mike, vi kom in gratis i sista sekund så sjukt bra var dom verkligen,
Pheonix, rekomenderar verkligen de bandet.

I lördags kom även amanda tillbaka till the big smoke och sen dess har vi festat och haft true blood race,
Hade egentligen planerat att börja min jobb jakt nu i måndags men ack så fel man kan ha,
lyckades gå in i ett massivt träd på fyllan i lördags så mitt ansikte är helt förstört,
sår, bulor, blåmärken och ögat är blått så ser ut som att jag vart i fight så ingen kommer vilja anställa mig
än på ett tag, så jävla korkad tjej va fan ska ja in i trädet och härja för liksom?
ser ut som ett riktigt retard!


man ser tyvärr inte att mitt ena öga nu blivit blått men whatever. snygg tjej, har fått oerhört mycket
ragg de senaste dagarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0