by my side - kasabian

Min uppdatering suger ju nu för tiden men har aldrig tid längre, skärpning.

Iaf, i onsdags fick ja sluta redan kl 22:30 eftersom jag gjorde daypass, mötte upp annie efter på hawley
och umgicks med henne, skulle egentligen vara med på en musikvideo inspelning med kean på torsdagen
men mådde inte riktigt, så jävla trist..

Torsdag, herregud, Jag och amanda åkte till svenska affären och rustdade upp oss på saker, SILL SILL
jag har SILL. lycka! Efter de tänkte vi använda våra gratisbiljetter och gå på bio, men den gubben gick inte.
Tydligen tyckte dom vi var för fulla så vi blev utslängda, seriöst vem fan blir utslängd från bion?
Sånt bara vi lyckas med jag och amanda. Skit samma, vi ville ändå inte se avatar!

Efter de blev de hawley och sen spårade det, söp bort mina chips, ostbågar, falurågrut och
min PLÅNBOK, alla kort, ID you name it, i lost it. Kul, känns å andra sidan som ja är rätt bra på att supa bort
kort och allt annat jag äger, blir så trött på mig själv.

Nej aktivation nu och sen jobba igen. Weho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0