i bet u look good on the dancefloor - arctic monkeys

Var ju som sagt på jack daniels träning idag, det var en tjej som var där och pratade om
historien bakom jack daniels, hur de kom till, om själva mr jack och allt!
hurovida de är en tennesse whiskey och inte en bourbon lala, skillnaden och allt, sjukt
intressant, prossesen, sjuk jävla prosses, kind of sick. Sen fick vi smaka också alla olika, innan
prossesen och efter och alla olika, no 7 och all annan skit. Sen visade hon hur man kunde göra cocktails
med de också, sinnes gott!

pappa, du skulle älskat att vara där!


sen skulle ju jag gå hem, trodde jag ja.
utanför är de 2 tjejer minst som tar emot alla gäster ute i kylan och kollar gästlisor och skit, tar betalt
u name it, den ena dök inte upp så min chef frågade om ja kunde ställa upp, okej sa jag och sen stod jag
och frös mitt ass off i 3,5 timmar MEN han gav mig 40 pund! ca 500 svenska kronor, tack sa jag!
så nu i efterhand var de värt det men aldrig igen. fyfan.


tack amanda för din gästbloggning, jag älskar när du gästbloggar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0