string song - the white stripes

Godmorgon. Har jobbat hela helgen och inte vart hemma nånting därav no update, var en riktigt kul helg
på jobbet, körde natt fre-lör och sen var de fest efter de, sjukt kul.
Igår tog amanda ledigt för att umgås med mig, med tanke på mammas 2 years anniversary som var i
lördags, gull amanda. Så vi gick och åt på o neills och sen på kvällen gick vi på bio, precis vad
jag behövde! Såg på brothers, väldigt bra film faktiskt!

Idag är jag leidg också, men ska ändå till jobbet senare.
Vi har trainings med jack daniels, bacardi och sånt, vet inte riktigt men de ska tydligen vara en av
de absolut bästa utbildningarna/trainings i hela sprit industrin så de ska bli intressant så de kan jag ju
inte missa. På tal om jobbet, jävlar vad arg jag är, nu helt plötsligt så hade jag bara 3 pass den här veckan
och alla är dagsshift, what the fuck. det här ska jag fan gå till botten med!



Kommentarer
Postat av: adam

snygg brud där du, oohyeah

2010-02-22 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0