this boots are made for walking - nancy sinatra

herregud vad jag har jobbat dom senaste dagarna, 6 dagar denna vecka, så har inte gjort nåt annat
än att jobba med andra ord, har börjat göra morning shift som sagt vilket betyder att jag är själv hela
dagen och sätter upp precis allt i baren, förbereder allt och tar emot de kunder som kommer också
givetvis, såå mkt att göra som man inte tänker på egentligen, värst på tors, fre och lör så de är
som mest busy, så har börjat kl 9 varje morgon och jobbat i minst 12 timmar, i lördags jobbade jag
från 9 på morgonen till 1 på natten, 16 härliga timmar så har inte sovit nåt här senaste tiden innan jag ska
vara tillbaka på jobbet igen, menmen :) jag gillare ändå!

Igår på valentines day jobbade jag från 9-9 sen hem till michelle, en tjej på jobbet för att dricka vin, sen
slutade vi upp hemma hos en annan kollega och söp ännu mer, bästa valentines day jag nånsin vart med om
iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0