tnt - acdc

dålig update nu igen, sorry for that.
hade riktig mysdag med annie i tisdags, min enda lediga dag på lääänge, fikade på mysigaste fiket
i camden och sen på kvällen blev det hawley och sen en liten hemmafest på typ 6 pers haha, nåväl.
Sov hos henne och hon min lilla pärla gjorde ägg och bacon när vi kom hem på morgonkvisten vid 6,
har inte ätit bacon på 4 månader så fick en lätt matorgasm.

sen blev jag inringd från jobbet igår och åkte iväg, inte mig emot :)

Idag har jag vart i stan och fikat med josefine, en tjej från miss selfridge, de va också mys, har inte
träffat henne sen ja slutade där för över en månad sen.

Blev självklart inringd idag med så ska jobba kl 9, alltså snart och sen ska jag jobba morning pass hela
helgen från och med imorgon, 9-7, pjuu kommer blir hårt efter passet idag och ca 3 timmars sömn,
men what to do, its a hard rock life. Och jag gillare :)

Snygg annie på fiket



Vi på hawley




annie på hawley



Vi igen, även detta på hawley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0