Ask - The Smiths

Var väl inte helt nykter när jag skrev igår så gör ett nytt försök.
Åkte med amanda och mötte upp Josefa i camden och hämtade upp hennes plånbok som en snäll pojke
hittat efter att hon söp bort den för några veckor sen, aaah vilken hero.
Sen gick vi till världens bästa bar som också ligger i camden the hawley arms och drack
öl hela dagen innan vi begav oss hem till henne och drack mer öl och jag åt fallafel
för första gången i mitt liv, loves it! Satt där och mös sen vidare på stan och äventyr.

Lite bilder från igår då.


Jag på hawley
'
'

världens bästa josefa



Ahh hawley



En liten lus




Hemma hos josefa



Haha, trötta på tuben. Josefa och hennes kusin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0