back from dead - babyshambles

Har inte uppdaterat på ett tag men har inte vart hemma så mkt senaste dagarna...


Igår mötte jag upp Annie i Camden för att gå på jobletning, annie är en tjej jag träffade på giget i
torsdags och hon är super trevlig, också svensk, fan mkt svenskar i den här stan, bara tjejer dock...
Hur som helst, mötte henne och gick runt lite sen inte helt oväntat så hamnar vi självklart på min
favoritbar, Hawley arms för en öl eller två, sedan begav vi oss till goodge street till en blues bar för att
prata med en kille som äger massa barer för att se om han hade nåt åt oss men han va inte där så vi
begav oss tillbaka till hawley och avslutade sedan kvällen på bartok, även det i camden.
Sov hemma hos henne sen för orkade inte ta mig hem plus att mina magsmärtor inte var att leka med.
Very nice day måste jag säga!

Idag när jag hade vaknat hos henne så begav jag mig för att möta josefa och följde med henne på ett
möte och sen begav vi oss till Brick Lane och åt middag och snackade skit i några timmar, gött!
Har ätit världens godaste nudelsoppa, går inte att beskriva, måste upplevas!


Asså, Pontus i paradise hotel!
Vilken lirare, han är den konstigaste människan jag nånsin sett, haha vad kan jag säga.
Sjukare människa får man ju leta efter, snacka av att lida av personlighetsstörningar.




Kommentarer
Postat av: Hedvig

åh brick lane :) bästa stället :)

haha jaa pontus är sjuk. älskar att han pratar mer med kameran i sitt rum än med de andra deltagarna...freak!

saknar dig idis!

2010-01-20 @ 09:06:44
Postat av: adam

pontus e bäst!

2010-01-21 @ 16:29:18
Postat av: Ida

Haha ja han är ju helmongo!

I know, love brickis. Jag saknar dig med heddis!!

2010-01-22 @ 15:24:29
URL: http://aijdaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0