cry for a shadow - the beatles

Jess och micke var och hälsade på oss den här helgen och nu har dom åkt hem igen,
mysigt med lite besök, vi har besökt pubar och shoppat (dom har shoppat inte jag, jag är pank)
skulle behöft nån dag till så man hann med att göra mer saker menmen de får bli en annan gång.
Mysig helg hur som haver! <3

Ikväll ska vi äntligen gå på bio igen, kommer bli awesome, ska se på nowhere boy, handlar om
john lennon och hans liv, verkar svinbra.
Eftersom att de började brinna sist vi va på bio så fick vi en varsin biobiljett så nu blir det av ikv.
Kan ju säga en sak, avatar. Vad är det? har sett trailern men fattar ingenting.
nej den ska jag aldrig se, blå gubbar som springer runt... weird.

Trailer på filmen, jag ryser.
Och sen att Aaron Johnson som spelar john lennon är sjukt jävla snygg är ett stort plus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0