back from dead - babyshambles

Babyshambles igår var det bästa jag någonsin vart med om.
Innan baby spelade vilket inte far förrens ca 11:30 så spelade 5-6 andra band innan, as bra band faktiskt,
osignade än så länge men dom flesta var sjukt duktiga. Så vi chillade, spanade in alla band,
drack öl, fann vänner i form av en poet som sedan gick och trasha scenen och började med sin
poesi, haha herregud vad vi älskade honom!

Stod självklart (vad tar ni mig för) längst fram när pete spelade och blev krossad av alla andra bakom
men vem bryr sig, kan ju säga att så mkt som jag och josefa svettades måste vara omänskligt!
Pete stagedivade från scenen två gånger och gissa vem han landade på båda gångerna?!
Mig såklart! måste vara ödet.
Så jävla bra spelning och pete är ju världens bästa så är det bara, älska!

Bästa dagen i hela mitt liv, utan tvekan.

Hängde med på efterfest efter spelningen med några band och 2 nyfunna svenska vänner och
en pojke och hans band, en lägenhet med vakter, bar, fylla och rök.

Lite bilder vi tog igår.



Här var det jävligt nyktert!



Twiddel/twoddel när han trasha scenen



Min



När han precis kom ut



<3



Seriöst, jag dör. Will u marry me?
Bästa och sexigaste musikern som nånsin existerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0