Last try - the libertines

Har en hel del update att göra nu känner jag sen sist!

Jag och amanda hade bar runda i onsdags, började dricka öl vid 4 på en bar i tottenham court sen
arbetade vi oss upp till oxford c genom at gå in och ta en öl på varje bar vi gick förbi, de blev den del..
Var ju stenpackad när man kom till ockan liksom. Efter de begav vi oss mot camden och till en bar/pub
som vi var på precis när vi flyttat hit sen vandrade vi omklring och körde barerna där också förstås,
sjävlfallet hamande vi på hawley arms också, självklart, tog några öl där och upptäckte att mamma var
där med oss, detta är de nog bara vi som fattar men vi satt vid ett bort där det fann en gul tulpan,
mammas favoritblomma, detta va de enda bordet med tulpan och den lös, aja, sjukt ni förstår inte men
hon var iaf där!

Efter det begav vi os till proud och nu börjar de bli konstigt.
Haha svinpackade var vi och när de stängde så träffade jag en vakt utanför som kände igen mig från
babyshambles giget förra veckan så jag sa att ja behövde jobb och han tog mig till managern så började
jag babbla med honom, nämnde ja att jag var svinpackad?
Han älskade iaf mig! så igår började jag jobba där i baren, jag har aldrig stått i bar förr men nu stod ja där
o blanda sprit och grejer. Så får se hur de här går nu då, ska jobba ikväll också, så jävla fint!
Ni som vart där som läser detta vet hur de är där och hur jävla coolt ställe det är!!


Så den som vill ha jobb här i london, mitt tips.
Sup precis hela dagen, bli as packade och sök jobb.
 






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha loves it!

jag var ju full som en kastrull när jag fick jobb på casa med! barjobb alltså, funkar bäst att söka på fyllan! :) grattis till jobbet knallkork <3

2010-01-22 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0