Look out sunshine! - The Fratellis

Jaa whats the news, jag har gått och blivit arbetslös så himla typiskt men vad ska man göra.
Så jäkla sjukt, blev kassatränad och allt igår och alla grattade mig för att jag skulle bli permanent, asså
min manager och alla. Sen som en blixt från klar himel så blev jag uppskickad till sam hon som äger
hela miss s och fick sparken, dom hade inga pengar så ALLA som inte hade permanent fulltime
contract fick gå, kul tänkte jag. Igår var det jag och minst 10 till som fick gå, även josefa helt sjukt.
Aja var den utan permanent contract som klarade mig längst men life goes on så måste jag hitta ett nytt
jobb, kanske va lika bra att detta hände så jag kan hitta ett jobb jag faktiskt trivs med, hatade att jobba
på miss s mer än allt annat så detta var kanske en bra grej ändå.

Skulle egentligen jobba hela denna vecka och nästa fredag men nejtack sa jag jag kommer inte tillbaka.

Efter jobbet åkte jag till Old Street och mötte upp josefa och sarah på en bar och drack öl, sen kom
även sally och då drog jag, josefa och sally vidare till underbara camden till en annan bar och sen
vidaretill en till, idag är jag bakis som ett as men det skiter väl jag i, arbetslös och jävlig som jag är.

på vägen hem från camden idag blev jag attakerad av ca 13 pojkar som kastade snöboll på mig,
idiotungar, precis vad jag behövde tänkte jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0