love you better - the maccabees

Herregud, gick inte upp ur sängen förrens halv 5 idag, halv jävla 5! helt slut var/är jag.
Kom inte hem från jobbet förrens halv 7 imorse, kan ju säga att min dyngsrytm börjar bli lite halv skev
men det är smällar man får ta.
Tänkte åka och möta min lilla smula amanda när hon slutar ikväll, har inte sett henne på flera dagar nu,
bara när hon sover. Sjukt, kom ju hem halv 7 och hon skulle upp kl 8 haha. oh my o my.
Ska alltså umgås lite med henne ikväll tänkte jag, gud vet när det kommer ske nästa gång.

Nej nu ringde min pappa mig och sa att jag skulle gå och ta nåt att äta, han känner mig för väl när han
vet att jag inte ätit nåt idag än, haha lillalilla pappa.







Run it out of town that thought will cost you more than just a sweet smile
To a sweet smile

And I will love you better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0