north london trash - razorlight

idag har jag vart en duktig tjej och hunnit med en massa, först till tottenham för att lämna in min
data som fick virus, dumma virus. men nu är det borta och jag är glad, blev av med en förmögenhet..
Efter de till camden för att köpa en klänning, tillbaka till stan för att gå till banken och fixa där,
lämnat in mina trasiga stövlar till omklackning, köpt mig ett par shorts och nu är jag hemma igen.
himla bra tjej den där ida.

Nu bär det av till Camden igen för att möta upp Annie på en öl eller två :) me like.

Så, byebye.


Årtidondets hemskaste bild på mig men de bjuder jag på,
älskar josefas spindelhand på mitt huve!



Kommentarer
Postat av: adam

jag är så glad att jag har en sån snygg vän som du. växer det hår på ditt bröst föresten? fräscht tycker jag.

2010-01-25 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0