salome - pete doherty

Nyår firades alltså i camden tillsammans med amanda och josefa samt hennes vänner, riktigt lyckat om jag
får säga det själv, en stor pub/bar var det. efter det hamnade vi på nått annat ställe i camden och efter det
tog jag och amanda oss till leicester square då vi absolut inte hade festat klart än.
Slutade med att jag ska ta mig hem ca 8-9 på morgonen och kutar runt som en idiot inne i tuben utan att fatta
vad jag håller på med, bråka med rasta pojkar, ha mackfest hemma i min ensamhet och river ut allt i kylskåpet
och väcker hela kvarteret, vaknar upp utan bh och tröja med panik "vad har jag nu gjort" blev oerhört lättad när
jag var hemma själv och bara stendäckat 11 på morgonen och glömt klä på mig dif.
Strålande nyår, loves it.





Dagen har vi spenderat genom att titta på youtube klipp, denna pojke har fått mig att
stortjuta flera gånger, man kan inget annat än att älska honom.


Kommentarer
Postat av: adam

ADDE ADDE ADDE <3

2010-01-01 @ 23:42:41
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0