the ha ha wall - the libertines

Hatar de har, sitter pa internetcafet nu.
Vet inte vad jag ska ta mig till, vill bara ga hem och lagga mig under tacket och skrika.
Panik, fan jag ger upp. Tja.
Vet sjalv hur de var nar folk ville komma och lamna in cvn pa miss s och hur man ba noo sorry sucker!
Okej, maste skarpa mig, de har gar inte langre.
Och pappa, oroa dig inte jag ska losa de har pa nat satt, for att aka tillbaka till sve ar det absolut sista jag
tanker gora, det finns inte en chans. Nej, jag stannar har. Det har loser sig annars far jag ga ut och
ragga och hoppas pa att hitta nan rik javel som vill ta hand om en bortkommen svensk.
Kan val inte vara sa svart. Yep, det far bli min reservplan efter att dansa med alla stolpskott nere i
tuben, far sta dar med ett munspel om inte annat.

Okey nu, activation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0