You really got me - The kinks

 Åkte alltså med nuria, min spanska flatmate för dom som inte hänger med i svängarna..
För att söka jobb, åkte till liverpool st och tog en kaffe och började gå runt, fanns inget där som tilltalade
mig (men vad gör det, asså tilltalar mig) Var fasligt kallt så åkte oxford st, men det var kallt igen..
Nuria bestämde sig för att åka hem igen och jag för att ta mig till soho och fortsätta min jobbjakt då det
kanske sjukaste hittils hände mig. Linn, Linn från sverige står där helt borttappad utanför tuben,
så jävla sjukt med en stad på 10 miljoner att hon ska stå där helt själv, nåväl där försvann mina
jobbletar chanser för dagen då jag ist gick med henne runt och visade saker i soho, carnaby st och
picca. Jag måste skärpa mig men det är så fruktansvärt att gå runt helt själv och söka, de är mkt
lättare om man har nån med sig som är i samma sits och ska uträtta samma sak som en själv, för då
kan man pappa varandra. Återkommer med jobbletandet en annan dag nu hoppas jag på att amanda
börjar sent imorgon så vi kan gå och ta en öl ikv, de förtjänar jag..
(egentligen inte men vem bryr sig)


I miss you....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0