born to run - bruce s

Nu är min vistelse i svea snart över, åker hem till london imorgon igen.
Ska bli skönt att komma tillbaka men har haft det lugnt och skönr här också med familj och så,
har varit ute några dagar och träffat vänner och druckit öl och umgåtts.
Jess har bla fyllt år och vi har vart och ätit på fridays, jag och amanda har haft ett par minst sagt galna kvällar
på älskade anchor, myst med heddis, kaffefikat med maidis och hos suzan och hängt hos fridis :)
Har även hunnit med en middag i stan med min älskade moster tetta och kusin.


Men imorgon åker jag tillbaka som sagt, ska bli underbart att få träffa abi, lisa och sofia igen.
Har köpt lite souvernier till dom också här från svea, hoppas dom blir glada.
Nu ska jag packa klart mina saker så allt är färdigt tills imogon bitti när pappa skjutsar mig till flygis.

So long and bye sweden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0