home sweet home

Kom precis hem fran en vecka i birmingham med min alskade abi babby, har vart jatte mysigt.
Har bowlat, festat, gatt pa bio, atit sunday roast for forsta gangen pa 10 mander oc myst. men nu ar jag
hemma i london igen, kanns bra att vara hemma men lite trist att lamna allt lugn ocksa.
menmen borta bra men hemma bast!

sa upp mig fran jobbet i fredags, ar en lang historia men for att gora en lang historia kort sa gjorde de
mig deprimerad och nere och jag klarar inte av att hamna i en san sist igen.
de sista manaderna har vart jobbiga och ja har kant mig saaa nere, tror att mkt beror pa att ja jobbat ihjal mig
och att ja kanske borde bo lite mindre centralt for att fa lite egen tid, alskar att bo har mer an allt men ja
maste lyssna pa vissa personers rad, syftar da forst o framst pa min van och mammiga lisa...
for att ja ska kunna ma bra psykiskt sa maste ja finna lite lugn o ro i mitt liv vilket jag inte riktigt kan gora
for tillfallet, sa far se vad som hander, vill bo en sisadar 10 min fran camden bara sa ja inte bor mitt i smeten
av allt liksom, ska flytta in i en ny lagenhet nar ja kommer tillbaka fran sverige om 2 veckor ca,
aker till sve pa onsdag.. o ska dela ett dubbelrum med min vapendragare och basta van amanda i en manad
o sen ta ett varsitt singelrum i samma hus men jag klarar nog inte av att ta de singelrummet efter den manaden
da de ar just de, mitt i smeten.
okej, ska sluta vara sa nere o deppig nu.. ska ga och handla mig en liten notebook samt lite mat,
hade tankt att overraska amanda med lite mat nar hon kommer hem fran jobbet da ja inte sett henne pa
en vecka da ja vart borta i birmingham.. saknat den lilla skiten, aven da vi setts varje javla dag
i 10 manader, sistra mi <3 alskar dig,


well well.
see u in swe den 14 aug, hoppas ni alla ar lika redo som jag o amanda ar for tommys tokiga på torsdag!


me and my abi the baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0