Det är riktigt sommar väder här nu, helt underbart! Efter training passet igår gick vi några från jobbet
och satte oss på en uteservering och drack några öl och sedan vidare till en annan bar och drack
cocktails, 2 för priset av 1, perfekt! :) Efter det vandrade vi sakta med säkert hem till mig och
umgicks, drack, lyssna på musik och hade skit kul, när dom andra hade stängt på jobbet runt 2 kom
de fler folk, lisa, pete mm, perfekt! blev en lång och hård natt haha.

lyckades ännu en gång supa bort min mobil, så nu är det det 5te engelska numret jag har om jag
räknat rätt, jag suger, suger som fan men vad ska man göra, tur att det finns telefoner för 10 pund att
köpa, vodafone snubbarna skrattar åt mig varje gång jag kommer för en ny mobil. nåväl.
och maida! jag har inte ditt nummer med tanke på att jag har haft 64748298 olika mobiler,
mitt är +447554029003, skicka ett sms så jag får ditt så jag kan ringa dig hjärtat!

skulle egentligen vara ledig ikväll men valde att jobba ett extra natt pass, det är kul och bra med lite
extra pengar så det blir 6 pass denna vecka, what to do. så nästa gång jag är ledig är på onsdag, fy.



Kommer du ihåg den här dagen frugis, bästa dagen nånsin!
åh vad jag vill ha den dagen igen, just den här dagen. nu börjar jag tjuta lite också...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0