alone together - the strokes

Äntligen än denna arbetsvecka över! Har jobbat mina 5 dagar i rad nu så nu är jag ledig i 2 dagar.
Underbart. Ska träffa skallen Lisa snart och dra en pub middag nånstans, får se vart men det blir
nog mys, sen dyker alice upp på några drinkar senare också. Antagligen träffar vi alla andra skallar
sen. Min fina vän Abi ringde mig precis, hon jobbar med mig, gullisen försöker lära sig svenska för att
kunna prata med mig och lisa, idag hade hon vart på biblioteket och hyrt ett kasset om hur man lär sig
svenska på 3 månader. för söt! haha.
Men till saken, hon har ett ledigt rum i sitt hus från och med slutet av juli, och jag tror nog att jag tar det
om det går :) toppen! tar 5-10 min med buss från jobbet och går man tar det ca 30 min, det kan man
ju leva med! :) älskar hennes hus också! kommer dock att vara hemlös i 2-3 veckor då så får väl
luffa runt ett tag... Vi får se hur det blir, vi ska prata om det mer imorgon. yeeey men det vore verkligen
helt underbart faktiskt, fint hus, inte mitt i camden mitt i smeten av allt, fina abi :)

Nu ska jag göra mig iordning för att möta min finaste lissilis :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0