kgkuily

ja jag vet pappa, jag suger, ska skärpa mig!

min första lediga dag på 1000 år typ, så skönt att sova ut idag utan en klocka som ringer och väcker mig
eller att jag måste springa iväg på kvällskvisten när alla andra drar ut och festar haha.

senaste då, pappa och sandra var ju här och hälsade på för 2 veckor sen i några dagar,
bästa dagarna på länge, hade det ur mysigt och saknar dom redan som tusan, men jag åker antagligen hem
en vecka eller så i sommar och hälsar på då jag vill träffa david o jacob, moster mm också.
tack för att ni kom och hälsade på och ser hur jag lever mitt liv, tack :)

Ska strax ut till parken och sola lite, har ju missat all sol med tanke på att jag jobbar som en gnu hela
tiden, skulle tippa på att jag är blekast i hela london och det är ju inte super kul kanske.

senare idag måste jag till jobbet, på min lediga dag och allt, typiskt! men vi har training day idag för
nytt vin och andra produkter typ som vi måste lära oss om nåväl...

nej nu ska jag springa till solen när jag har chans. hejhej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0