rehab - amy

Prouds birthday party var sjukt kul, mötte upp alice och tjejerna på hawley först för en drink sen begav
vi oss mot alla tusen gratis drinkar, ja ni kan ju tänka själva hur kvällen slutade.
Professor green uppträdde, bra bra, helt plötsligt stod även amy winehouse på scene också, vart fan kom
hon ifrån liksom? haha, och jag och alice stod innanför stängslena precis breve och kollade.
Efter stängning fortsatte all personal att festa med amy och gänget, kul kul.
Slutade kvällen hemma hos mig med folk och öl, sen hemma hos tom. Sjukt lyckad kväll!

Dagen efter mådde ja som ja förtjänade och jag och amanda bestämde oss för att inte supa utan att
åka till liecester sq och se på sex and the city 2, så jävla kul film, länge sen ja skrattade så mkt,
förstår inte hur den kan ha fått så dålig kretik? hmmm.

Nu ska jag iväg och träffa min abi the babby och heja fram england när dom spelar mot skit tyskland,
kom igen nu england!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0