england - laakso

I förrgår bestämde vi oss för att säga upp våran lägenhet av diverse olika skäl (stavning?)
så om 3 veckor och  dagar är jag hemlös om jag inte hittat nått innan det, men de måste jag göra!
Så nu går jag runt med lite halv panik och stress vilket jag mår otroligt dåligt av...
menmen, de här har vi löst så många ggr förr så de ska förhoppningsvis inte vara några problem,
med tanke på detta så får vi se när jag kommer till sve, hade tänkt komma i mitten av sommarn men
det får bli när allt här är löst, de blir nog bra.

Har jobbat som ett as sista tiden som vanligt, börjar ta lite på mina krafter men än så länge är det
okej och jag trivs väldigt bra över lag, men vi får se vad som händer med detta också..

Och Maida, shit va glad jag blev över att höra din röst här om dagen, saknar dig min fru!
och jag är jätte glad över att du gillade armbandet också! :) <3

Ska iväg och jobba igen kl 7 ikv, England har ju match idag igen, så jävla kul!
massa galna britter och öl! :D skulle vara kul att inte behöva jobba så jag själv kan heja och supa men
jag ser iaf matcherna på jobbet då vi har massa storbilds tv:ar.

Ska laga alldeles egen kyckling nudel soppa nu, kommer väl gå åt helvete antar jag menmen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0