the cave - Mumford & sons

Sitter och äter frukost och ska snart bege mig till jobbet igen, har väl vart hemma en sisådär
8 timmar sen jag sist befann mig där, haha ja vad ska man säga.
Det spelar väl ingen roll att ja blivit utslängd, spenderar ändå all tid på jobbet.
när jag kom hem vid 5 snåret imorse låg amanda och snarka som en get och nu kl halv 1 ligger hon och
snarkar fortfarande, är så jävla avundsjuk! jag vill också sova och snarka!


Seriöst, nu får dom fan ta och ge sig här hemma btw, vi låter tydligen om nätterna, pratar och har oss,
vilket är omöjligt för jag jobbar då menmen, och imorse ja då jävlar ska dom börja dåna med damsugarn
kl 10am, ärligt. Ska bli så skönt att slippa bo här så de finns inga ord för det. cant wait!!!



Trött jävel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0