apa

Jag borde skämmas, har verkligen blivit världens sämsta bloggare, var rätt bra förr på att uppdatera
men nu är jag bara helkass, har inte tid riktigt. menmen.

senaste veckan har varit riktigt lyckad faktiskt. i söndags firade vi min fina vän luke som fyllde 21,
satt hemma hos honom med vänner och folk från jobbet, mys.
i måndags var det meningen att jag och kate skulle på romantisk middag men slutade självklart på
hawley och barfly och fest hela natten, tisdags var jag levande död på jobbet och slocknade på stört när jag
kom hem haha. onsdags fyllde pete år så firade han och igår var jag på kates uni och drack 1 punds öl
och sen hawley och sen proud.
och nu sitter jag hemma och ska strax gå till jobbet. pijuuu de där va jobbigt.

på måndag kommer min pappa, äntligen! som jag längtat.

:)


Kommentarer
Postat av: Wifeyyyyyy nr 1

hej wifey.. Tack för den jätte gulliga presenten.. me loves u and miss u alot. Gumman jag har inte ditt nummer, snälla om du har mitt nr så messa ett sms så jag kan spara ditt nr. Min mail är proppfull så jag har inte varit inne överhuvudtaget där om du skickat ngt plus att jag aldrig sitter inne på datan längre... Men messa mig :(( ..



<3<3<3<3

2010-05-24 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0