bury my body - the animals

Avklarade igår min första arbetsdag på den nya cluben, var riktigt kul att vara tillbaka och
bartenda igen, nu förstår jag hur mycket jag verkligen saknat det.
Även om stället kanske inte riktigt än min cup of tea men ändå, kollegorna är super härliga men musiken
suger haha, hoppas det är bättre på veckodagarna då det tydligen ska vara live band och sånt :)
Sånt gillar jag, sålänge de är bra poromoters så ska det nog inte vara några problem,
baren är häftig iaf, ligger liksom i mitten av stället så alla beställer runt om.. hmm aja,
kul är det iaf och free poring är ett måste, sånt gillar jag :)

Ska kämpa mig upp ur sängen nu och möta min älskling abi som kommit hem fär att hämta alla sina saker
för hon flyttar nu tillbaka till birmingham ;( buu menmen, det är det bästa för henne så jag är glad ändå!

Sen ska jag jobba kl 6pm till 2.30 am igen, yes långa pass när de är club men what to do, igår var det¨
4pm till 2.30 am. Yeah baby, man vänjer sig efter ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0